Priser for korte kurser

Her finder du priser for korte kurser på Askov Højskole

Hjem / Priser

Ugepriser pr. 1. januar 2023

• Indkvartering på enkeltværelse med håndvask: 5.200 kr.
  • Indkvartering på enkeltværelse med eget toilet/bad: 6.200 kr.
  • Indkvartering på dobbeltværelse: 5.700 kr. med eget toilet/bad.
  • Børn på familiekursus: 2.600 kr.
  • Dagskursister uden værelse får 20 % rabat på kurset (excl. tilmeldingsgebyr).

OBS: Pr. 1. januar 2024 stiger priserne på ugekurserne med 150,00 kr.

Kurser med særpriser

• Kor og kammermusik: 5.800 – 6.100 kr.
  • Sangkursus: Solosang: 6.650 – 7.650 kr.
  • Bridge på Askov: 5.300 – 6.300 kr.
  • Midsommer på Askov: 4.050 – 4.700 kr.

Generelt:

• Alle kursuspriser for ugekurser dækker: undervisning, arrangementer og ekskursioner, kost, logi, sengelinned og håndklæder.

Ankomst og afrejse

Der er ankomst og indkvartering på kursets første dag kl. 15.00 – 17.00. Der er  afrejse på kursets sidste dag efter morgenmaden, som slutter kl. 09.00. Cirka tre uger før kursusstart sender vi praktiske oplysninger og det endelige program. Vi forbeholder os retten til at ændre i programmet.

Betalingsbetingelser

Når vi har bekræftet din tilmelding til et ugekursus, opkræver vi et tilmeldingsgebyr på 500,00 kr. Gebyret fratrækkes i den endelige kursuspris. Tilmeldingsgebyret er et administrationsgebyr og tilbagebetales ikke. Du skal betale resten af kursusbeløbet senest tre uger før kursusstart.

Afbestillingsbetingelser

Når du melder fra senest tre uger før kursusstart refunderer vi kursusprisen fratrukket tilmeldingsgebyret på 500 kr. Melder du fra senere end tre uger før kursusstart refunderer vi ikke kursusprisen. Vi anbefaler, at du tegner en afbestillingsforsikring hos dit eget forsikringsselskab, så du kan få kursusudgiften dækket, hvis du er nødt til at melde afbud.

Er du ikke dækket af en afbestillingsforsikring gennem dit forsikringsselskab, kan du tegne en gennem Europæiske Rejseforsikring. Forsikringen koster 7 % af kursets pris. Du skal tegne forsikringen indenfor 2 dage, efter du har modtaget denne mail. Klik her og tegn forsikring

Europæiske Rejseforsikring kan træffes på tlf. 3325 2525.

“Der har været tid og rum til bare at være. Tid til at lære og turde dvæle ved det enkle.”

Nanna Jørgensen

Elev i foråret 2021 på Journalistik

“Jeg kan med sikkerhed sige, at jeg har taget den rigtige beslutning for mig selv.”

Thomas Appel

Elev, forår 2020 og efterår 2020

“Livet skal ikke kun gøres op i penge, men også i oplevelser.”

Elias von Staffeldt

Elias von Staffeldt, journaliststuderende