Rejser

Som højskoleelev kommer du
på rejser til udlandet

Hjem / Rejser

Fællesskab med dine højskolekammerater i udenlandske rammer

Rejser til udlandet er en del af opholdet på vores 14 og 18 ugers forløb i efteråret og på vores 17 og 24 ugers forløb i foråret. Det betyder også, at rejserne er inkluderet i den ugepris, vi opgiver. Den næste rejse, foråret 2024, går til Finland.

På rejserne får du og dine højskolekammerater fælles oplevelser og er sammen på en anden måde end på højskolen. I oplever andre kulturer og får indblik i, hvordan mennesker i andre lande lever.

“Der har været tid og rum til bare at være. Tid til at lære og turde dvæle ved det enkle.”

Nanna Jørgensen

Elev i foråret 2021 på Journalistik

Elev, forår 2020 og efterår 2020

“Livet skal ikke kun gøres op i penge, men også i oplevelser.”

Elias von Staffeldt

Elias von Staffeldt, journaliststuderende

Du vælger selv, om du vil bo alene eller sammen med en roomie. De fleste elever bor sammen to og to på højskolen, og for mange af vores elever er det en del af oplevelsen ved at gå på højskole, at de prøver at bo sammen med en roomie.