30. marts 2025 - 05. april 2025

Kunst-Litteratur-Historie

Hjem / Ugekursus / Kunst-Litteratur-Historie

Gennem inspirerende foredrag, koncerter og udflugter får du på dette kursus indblik i brydninger og tendenser inden for kunst, litteratur og historie.

Du vil møde interessante foredragsholdere på kurset, hvor vi også tager på heldagsudflugt, synger sammen og alt det andet, der hører til at være på højskole: Gode samtaler, møder med nye mennesker og dejlige måltider.

Vi er i gang med at udarbejde programmet, men ved allerede nu, at vi får besøg af den sprudlende duo Jane & Shane, som giver koncert mandag aften.

Lillian Hjorth-Westh

Lillian er læreruddannet fra Tønder Seminarium. Siden 1977 har hun arbejdet i højskoleverdenen – først på Højskolen Rude Strand og fra 1983 til 2017 på Bornholms Højskole, hvor hun var en del af forstanderparret fra 2007 – 2017.

Kunst-Litteratur-Historie

Startdato30. marts 2025

Slutdato05. april 2025

Pris fra5.700 kr.

Vi arbejder på programmet. Så snart det er færdigt, kan du se det her.