26. oktober 2024 - 27. oktober 2024

Efterårsmøde

Hjem / Ugekursus / Efterårsmøde

Med stor glæde inviterer vi tidligere elever og alle andre interesserede til årets Efterårsmøde.

I år afholdes efterårsmødet på én dag. Det betyder, at du får en helt fantastisk dag med et spændende og ikke mindst begivenhedsrigt program.

Efterårsmødet byder naturligvis på masser af fællessang, fællesskab og fællesspisning. Særligt skal nævnes lørdagens festmiddag, hvor vi samles for at fejre årets jubilarer og gensynet med gamle højskolevenner.

Aftenen afsluttes med barvogn i Avisstuen, hvor der er tid til at hygge og få snakket højskoleminder. Du har mulighed for at overnatte til søndag, hvor du kan få morgenmad sammen med de andre overnattende.

Værter

Rikke Holm

Rikke Holm er uddannet teolog og har været forstander på Askov Højskole siden 2018. Hun kom til Askov fra en stilling som viceforstander på Engelsholm Højskole og har også arbejdet som ungdomspræst og efterskolelærer. Rikke underviser på fællesfaget ‘Eksistens’ og holder morgensamlinger og foredrag. For Rikke er det en stor fornøjelse at være med til at præge Askov Højskole og føre denne helt unikke højskole videre ind i nutiden og lægge spirer til fremtiden. Askov Højskole skal være et sted, hvor alle aldersgrupper kan lade sig inspirere af dygtige lærere og formidlere, og hvor der er plads til fordybelse, forundring og fortællinger.

Lær Rikke bedre at kende her.

rh@askov-hojskole.dk +45 51 56 55 50

Efterårsmøde

Startdato26. oktober 2024

Slutdato27. oktober 2024

Pris fra600 kr.

Tilmelding åbner snarest. Vi arbejder på programmet. Så snart det er klar, kan du se det her.