16. juni 2025 - 20. juni 2025

Midsommer i Askov

Hjem / Ugekursus / Midsommer i Askov

Fem dages overflødighedshorn af alt det gode, et højskolekursus kan byde på.

Midsommer i Askov er en uge med spændende foredrag om inspirerende og aktuelle emner inden for kunst, historie og samfund; udflugt ud i den danske sommer, studiekredse, hvor du selv kan komme på banen, masser af fællessang, fællesskab, hygge, god mad og alt, hvad der hører højskole til.

Kursusledere

Mona Østerlund

Mona er uddannet journalist og har i mange år arbejdet som freelancejournalist med at skrive artikler, lave kommunikationsopgaver, bogprojekter og undervisning. På Askov Højskole er hun kursusleder på bl.a. livshistorie- , fugle- og vandrekurser. Derudover underviser Mona på højskolens fire ugers prøveforberedende forløb, Springbræt til journalistik.

mon@askov-hojskole.dk

Midsommer i Askov

Startdato16. juni 2025

Slutdato20. juni 2025

Pris fra4.450

Vi er ved at sammensætte programmet. Så snart det er klar, kan du se det her.