Pitstop på højskole

Har du fortrudt, at du ikke tog på højskole?

Tag pitstop på højskole

Pitstop – hvis du holder pause fra dit studie

Kunne det give mening for dig med en pause fra studierne?

Hvis du er i gang med en uddannelse og ønsker at tage en pause fra studierne, kan du komme billigt på højskole. Som studerende, der vælger at tage et pitstop på Askov Højskole, kan du få 33 %t rabat på ugeprisen.

Der kan være mange grunde til, at du som studerende har brug for et pitstop på højskole. Måske kom du for hurtigt i gang med studiet efter din ungdomsuddannelse og kan nu mærke, at du har brug for at trække vejret og prøve noget helt andet – præcis ligesom alle dem, der vælger at tage et sabbatår eller to efter gymnasiet.

Måske er du kommet i tvivl om, om det er det rigtige studie, du har valgt? Her kan et pitstop på højskole også være godt givet ud. I nogle måneder er du væk fra dit studiemiljø og kan fordybe dig i noget helt andet uden at tænke på eksamener og andre krav.

Der kan være andre ting i dit liv, der gør, at du har brug for et pitstop på højskole. Vi har på hvert semester elever, der har valgt at tage et pitstop på Askov Højskole.

Kunne du tænke dig en rundvisning?

Kom og besøg os på Askov – vi betaler transporten. Du bliver vist rundt af underviseren på linjefaget og møder nogle af vores nuværende elever.

Book en rundvisning →
Bæredygtig teknologi fag på højskole fagbillede 1

Pitstop kan hjælpe med at afklare…

Er du studerende og vil give dig selv et pitstop på højskole, skal du tilmelde dig og skrive ’Pitstop’ – så kontakter vi dig for at få de oplysninger, der skal til for, at du kan få rabat.

Normalpris: 33.750,-

(Prisen for et langt efterårsophold på 18 uger i 2024)

Din maks pris: *22.612,-

Prisen inkluderer ophold i delt dobbeltværelse, kost og naturligvis efterårets højskolerejse. Når du tilmelder dig, betaler du herudover et tilmeldingsgebyr på 500 kr. og depositum på 1.500 kr. i alt 2.000 kr. Depositum tilbagebetales når opholdet afsluttes efter 18 uger.

* Prisen her er angivet med rabat på 33% af normalprisen, ved individuel vurdering kan dette reduceres yderligere.

Kontakt os

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte højskolesekretær Pernille. Ring eller sms på 61200890 eller skriv en mail på info@askov-hojskole.dk

Ansøgningen sendes til rh@askov-hojskole.dk senest d. 12. august k. 12.00