Højskoleophold med tilskud

Vind et højskoleophold

Kom gratis på Højskole

Kunne du tænkte dig at komme på højskole? Så har du lige nu muligheden for at vinde dit højskoleophold på Askov Højskole i foråret 2025.

Skolekredsen bag Askov Højskole tilbyder en hel friplads. Opholdet inkluderer både kost, logi og en højskolerejse til Færøerne. Alt, du herefter skal tænke på, er lommepengene.

Konkurrencen slutter d. 22. oktober kl. 12.00 og vinderen får direkte besked.

Læs mere om Askov Skolekreds her

Udfyld formularen her, så deltager du automatisk i lodtrækningen:

Vind et højskoleophold

Navn

Kan du ikke tage på et langt højskoleophold i foråret – fortvivl ikke – kontakt os i stedet og hør om mulighederne for økonomisk støtte til dit højskoleophold.

Kontakt os

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte højskolesekretær Pernille. Ring eller sms på 61200890 eller skriv en mail på info@askov-hojskole.dk

Kunne du tænke dig en rundvisning?

Kom og besøg os på Askov – vi betaler transporten. Du bliver vist rundt af underviseren på linjefaget og møder nogle af vores nuværende elever.

Book en rundvisning →